Anlaşma sonrası ilk temas: Erdoğan Pezeşkiyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakat ele alındı. ANLAŞMA SONRASI İLK TEMAS İran ile ABD arasındaki savaşın sona erdirilmesi için tarafların mutabakata varmasının ardından Erdoğan, Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği görüşmede anlaşmadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan – AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamada Erdoğan-Pezeşkiyan görüşmesine dair şu detaylar paylaşıldı: “Liderler, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu, Türkiye olarak sürecin barışla…